שירות לקוחות

  • תקנון האתר
  • מדיניות החלפת מוצרים וביטול עסקה
  • תעודת אחריות

לקוחות יקרים,
יש לקרוא בקפידה את תקנון האתר

משלוחים ואספקה

אפשרויות המשלוח:

  • משלוח לנקודת חלוקה E-POST – עד 5 ימי עסקים. החבילה תועבר לנקודת החלוקה אותה בחר הלקוח.
    ברגע הגעת החבילה לנקודה הלקוח יקבל הודעת SMS מחברת השליחויות* עם כל המידע הדרוש ויוכל לגשת לאסוף את המשלוח במסגרת שעות הפעילות של נקודת החלוקה.
  • שליח עד הבית – עד 5 ימי עסקים. המשלוח יסופק לכתובת אותה הזין הלקוח. חברת השליחויות* תיצור קשר עם הלקוח בהודעת SMS ו/או ביצירת קשר טלפוני- בהתאם לנהלי החברה.

*חברות השילוח הינן חברות חיצוניות

  • קרגו אקספרס , מעקב משלוחים בטלפון: 03-5555833 או בווטסאפ 053-888-0349
  • חברת E-POST, מעקב משלוחים: 03-9244441

איסוף עצמי

לאחר קבלת אישור איסוף (במייל/הודעה/טלפון)
ההזמנה תמתין במרכז השירות של בי פטנט
כתובת: רחמים בובליל 7 פתח תקוה. מומלץ לרשום ב WAZE - בי פטנט / Bpatent
ימים ושעות פעילות: א'-ה' 10:00-17:00 
ייתכנו שינויים בשעות הפעילות במועדים מיוחדים כגון ערבי חג, חול המועד וכיו"ב

תנאי רכישה

  • על כל הזמנה מעל 299₪, זכאי הלקוח למשלוח חינם באמצעות שליח עד הבית.
  • משלוח אשר לא יעודכנו בו כל פרטי הלקוח בצורה תקינה – יתעכב עד אשר יושלמו כל הפרטים הנכונים. ימי האספקה יספרו מרגע קבלת ההזמנה במלואה.
  • לקוח שלא ניגש לקחת את המוצר מנקודת החלוקה בזמן, ועקב כך החבילה חזרה לחברה – יידרש לשלם דמי משלוח פעם נוספת
    מעקב אחר המשלוח – באחריות הלקוח בלבד.
  • בעת שליחת המוצר ממחסני החברה תישלח הודעה באמצעות דוא"ל ובה יופיעו פרטי ההזמנה ומספר מעקב.
    בכל עת ניתן לבדוק היכן נמצאת החבילה באתר חברת השליחויות דרכה בוצע המשלוח.

אחריות

מפרט האחריות המלא למוצרים אשר כוללים אחריות מצורף בלחיצה על הקישור הבא- אחריות

האחריות לכלל מוצרי החברה תינתן במשרדי החברה.

בי פטנט עושה את מירב המאמצים לשמור על זכויותיהם של כלל לקוחותיה וכן על חוויית רכישה נוחה, נגישה ומהנה.

דלג לתוכן מרכזי