תעודת אחריות

פירוט האחריות למגוון מוצרי בי פטנט

אחריות למוצרי החברה:

  1. מוצרים מסוימים המוצגים באתר מכוסים באחריות. תקופת האחריות אותה מעניקה החברה תצוין בדף המוצר ("תקופת האחריות").
  2. האחריות תהיה תקפה למתן שירות תיקונים הדרושים לפעולתו התקינה של המוצר בתקופת האחריות בלבד.
  3. במהלך תקופת האחריות, החברה תתקן כל קלקול במוצר או לחלופין תחליף כל חלק הטעון החלפה, ללא תשלום, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה ובכפוף לתנאים המצוינים בסעיף זה.
  4. למען הסר ספק, האחריות לא תחול במקרים הבאים:
    4.1 שברים או סדקים במוצר;
    4.2 תקלות הנובעות משימוש לא נכון ו/או בניגוד להוראות יצרן, הזנחה, חוסר אחזקה שוטפת, שימוש בחומרים לא נכונים,
          ביצוע שינויים והסבות במכשיר, חלקים שפורקו מהמכשיר על ידי הלקוח ותיקון על ידי מתקן שלא הוסמך על ידי החברה;
    4.3 החברה, בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי, תמצא כי המוצר נפגם באופן רשלני על ידי הלקוח. עלות התיקון תהיה בהתאם לצורך, ובהודעה מראש ללקוח על עלות התיקון.
  5. בתום תקופת האחריות, כל תיקון יחויב בתשלום.
  6. מימוש האחריות יתבצע בכתובת החנות, ברח' רחמים בובליל 7, פתח תקווה, בכפוף להצגת חשבונית עסקה או הוכחת עסקה.
  7. לחלופין, ניתן לשלוח את המוצר למשרדי החברה לבדיקה (יש לשלוח את המוצר באמצעות דואר רשום או על ידי שליח בלבד). ככל ויש צורך לשלוח את המוצר או את חלקי החילוף ללקוח, ניתן לבצע משלוחים לכל חלקי הארץ בעלות משלוח משתנה שתשולם על ידי הלקוח. החברה תעדכן את הלקוח בעלות המשלוח בטרם השליחה.
  8. במקרה בו החברה לא תצליח להחזיר את המוצר למצבו טרם הקלקול, היא תספק לצרכן מוצר זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך או תשיב לצרכן את הכסף ששילם, לפי שיקול דעתה.
  9. מימוש האחריות יתבצע רק לאחר בדיקת המוצר על ידי החברה ואישורה. במקרה בו תוכיח החברה טרם תיקון המוצר כי הקלקול במוצר נגרם כתוצאה מאחת הסיבות הבאות, תהיה רשאית לדרוש תשלום עבור התיקון: כוח עליון שהתרחש לאחר מסירת המוצר לצרכן, זדון או רשלנות של הצרכן, תיקון שנעשה במוצר על ידי מי שלא הוסמך לכך על ידי החברה ולא בשל הפרת חיובי החברה.
  10. אחריות על טיב המוצר – הלקוח מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו. במקרה של פגם במוצר יש לפנות אל החברה באמצעות פרטי ההתקשרות המוצגים בסוף התקנון. במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר, האחריות לאיסוף או החלפת המוצר הפגום מהמקום בו נמסר, תחול על האתר.
  11. מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. במידה ולאחר בדיקת האתר המוצר ימצא תקין ו/או שהפגם נעשה לאחר קבלת הלקוח את המוצר כתוצאה של שימוש שאינו סביר, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת.
דלג לתוכן מרכזי